Adam Adamski, część 1 wywiadu

1. Czy mógłbyś powiedzieć kilka słów o sobie (osiągnięcia, zainteresowania)
Do moich osiągnięć należy między innymi tytuł Mistrza Polski, dwukrotne zwycięstwo w Pucharze Polski, finał na Mistrzostwach Świata oraz na Arnold Classic.

2. Czy uprawianie kulturystyki w Polsce może być pracą na pełen etat
Kulturystyka nigdy bezpośrednio nie pozwala na to aby z niej wyżyć. Pośrednio daje korzyści. Wielu kulturystów prowadzi treningi personalne oraz konsultacje dietetyczno – treningowe.

3. Co generuje większy przychód – sponsorzy, występy, czy własna działalność?
Myślę, że własna działalność, tylko niektóre występy są gratyfikowane nagrodami pieniężnymi natomiast sponsorzy płacą za wykorzystanie wizerunku w większości w odżywkach i suplementach niekoniecznie takich, jakie chcielibyśmy stosować.

 

Adam Adamski

4. Jaki system treningowy najlepiej na Ciebie działa?
Najlepiej preferuje split 4-dniowy w systemie: nogi, klatka piersiowa + triceps, barki + biceps, plecy. Preferuję raczej umiarkowane ciężary przy większej liczbie powtórzeń i przy zachowaniu dobrej techniki. Do ulubionych ćwiczeń należy. Prostowanie w dół drążka wyciągu na triceps, wyciskanie sztangielek na skośnej ławce i wiosłowanie ze sztangą w opadzie podchwytem.

5. Jakie są Twoje plany na przyszłość?
Obecnie wróciłem do ciężkich treningów po zaleczonej kontuzji barku. Jeżeli wszystko się dobrze ułoży chciałbym wystartować za rok na wiosnę w Mistrzostwach Polski i Mistrzostwach Świata.

6. Z jakiej partii jesteś najbardziej dumny, a którą uważasz za swoją piętę achillesową?
Myślę, że bicepsy to zdecydowanie moja najmocniejsza strona są unikatowe. Uważam, że nie mam partii mięśniowych mocno odstających od reszty, ale chciałbym jeszcze poprawić nogi.

7. Jaka jest Twoja ulubiona forma cardio?
Stepper.

8. Bez jakiego suplementu nie wyobrażasz sobie życia?
BCAA i glutamina.

9. Jaka jest twoja suplementacja na co dzień?
BCAA i glutamina, witaminy i minerały, omega3, magnez, calcium, vitargo i trochę izolatu białka.

10. Wskazówki jakie miałbyś dla młodych adeptów siłowni.

Aby nie używali zbyt dużych obciążeń, wykonywali dużo ćwiczeń na wolnych ciężarach i zachowywali prawidłową technikę.

 

adam2

11. Skąd czerpiesz motywacje.
W tej chwili największą motywację do treningów dają mi zawody, w których startują moi koledzy i rywale.

12. Czy miałeś kiedykolwiek chwile zwątpienia i jak sobie z nimi radziłeś.
Nie przypominam sobie, aby takie chwile gościły w moim życiu.

13. Kto był dla Ciebie inspiracją do rozpoczęcia treningu siłowego
Oczywiście Arnold Schwarzenegger po obejrzeniu filmu Conan.

Komentarze