Karol Małecki, część 2 wywiadu

14. Jak zaczęła się Twoja przygoda z bodybuildingiem?

Najpierw gdy miałem 10 lat to rozpocząłem swoją przygodę ze sportami walki. Byłem w kadrze polski i wywalczyłem tytuł Mistrza polski w kick-boxingu i taekwon-do. W wieku 16 lat po raz pierwszy poszedłem na siłownię, ale wtedy bardziej kręciły mnie sporty walki. W pewnym momencie przestało mnie to bawić, a więcej radości zaczęła sprawiać mi siłownia i tak już kilka lat, a dokładnie 13.

15. 3 ćwiczenia bez których nie wyobrażasz sobie treningu.

Kółko do treningu brzucha, przysiad ze sztangą, wyciskanie na klatkę

16. Poza bodybuildingiem masz jakieś inne zainteresowania?

Motoryzacja, film, muzyka i sport w szerokim tego słowa znaczeniu.

17. Czy stosujesz cheat meale, jak często i jak wyglądają?

Stosuję, lecz to zależy na jakim jestem etapie. Na redukcji jest to cheat raz na 10-14 dni. Preferuje MC Donalds’a, KFC, pizza, czekolada, lody.

18. Jak jest zawartość Twojej lodówki?

Kurczak, jajka, ryba, serek wiejski, twaróg chudy, warzywa. Z lodówki korzysta też moja rodzina, która funkcjonuje jak większość społeczeństwa.

19. Jakiej muzyki słuchasz podczas treningów?

House, dubstep, komercyjna.

20. Jakie błędy popełniałeś na początku swojej przygody z bodybuildingiem?

Myślę, ze nie popełniłem żadnego poważnego błędu.

Karol Małecki

21. Jeśli masz ochotę, napisz proszę swoje największe osiągi siłowe.

a) wyciskanie sztangielek 70kg na skosie 7x

b) rozpiętki na skosie 52kg 8x

c) wyciskanie sztangi na płaskiej 180kg

d) pompki na poręczach z doczepionym ciężarem do pasa 100kg 8x

e) przysiad 200kg 10x

f) wiosłowanie jednorącz sztangielką 58kg 84x

g) kółko ze stania 21x

22. Jak można się z Tobą skontaktować

ProFit www.zostanfit.pl

karol.malecki@zostanfit.pl

668 433 554

Drogą Facebook jak najbardziej, jestem jako ja i jako sportowiec również na sfd.pl w dziale FitMax prowadzę swój dziennik i odpowiadam na pytania Zapraszam do Poznania do klubu City Zen na treningi ze mną jeżeli dacie radę?

23. Jak wygląda Twoja aktualna dieta? (ulubione posiłki, itd.)

1 posiłek: izolat/jajka, płatki owsiane

2-4 posiłek: kurczak, warzywa, orzechy

5 posiłek: izolat+węglowodany

6 posiłek: twaróg chudy/serek wiejski/ryba,jajka

24. Czy według Ciebie kaloria jest równa kalorii?

Kaloria kalorii nierówna – takie jest moje zdanie.

25. „Ciężar musi być ciężki”. To twoje motto Karolu. Powiedz nam, od zawsze kochałeś duży ciężar, trenowałeś kiedyś typowo siłowo (np. trójbój), czy po prostu do swojego treningu zawsze włączasz ćwiczenie na niskim zakresie powtórzeń?

Tak to moje hasło. Kiedyś brałem udział w zawodach z wyciskania sztangi oraz w gimnastyce sportowej na kółkach. Zawsze stosowałem duży ciężar do własnych możliwości, pewnie dzięki temu nie miałem żadnej kontuzji, z czego jestem bardzo zadowolony.

26. Czy wliczasz białko roślinne do swojej diety?

Nie.

Komentarze