Hope Beel, wywiad

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z kulturystyką/fitness? Co sprawiło, że zaczęłaś się tym interesować?
Zawsze byłam sportowcem, lecz to moja lepsza połowa zachęciła mnie do udziału w pierwszym konkursie bikini w 2012 roku. Po pierwszym starcie wkręciłam się na dobre.

2. Skąd czerpiesz motywacje do treningów, do przestrzegania diety?
Zawsze lubię nad czymś pracować, bez względu czy jest to sesja zdjęciowa, czy zawody. To pomaga mi zachować motywację i ciągle przypomina mi, że to moja praca.

3. Czy stosujesz Cheat Meale? Jeśli tak to jak często i w jakiej formie?
Tak, kiedy nie jestem przed zawodami to jem 2-3 cheaty w tygodniu. Chodzi o to, by zachować równowagę. Jeśli będziesz dla siebie zbyt restrykcyjny, jedzenie stanie się Twoim wrogiem. Szczerze mówiąc to nigdy nie jest jeden rodzaj cheatu. Jestem takim żarłokiem, że jest to cały przekrój posiłków.

10425120_423624944444114_6583575831140904759_n

4. Jeśli miałabyś wybrać 3 ćwiczenia bez których nie wyobrażasz sobie treningu, to jakie by były?
Martwy Ciąg, Arnoldki i Przysiady.

5. Preferujesz Cardio, czy Interwały? Jeśli Cardio to w jakiej formie?
Lubię obydwie formy, szczególnie interwały, ponieważ uwielbiam się pocić i czuję, że wtedy daje z siebie wszystko.

6. Masz jakiś ulubiony cytat, sentencję, która motywuje Ciebie do działania?
Strach nie jest prawdziwy, jest jedynie wytworem Twojej wyobraźni – Will Smith

7. Jaki system treningowy najlepiej na Ciebie działa? Możesz podać swój aktualny trening?
Nie mam jednego systemu, lubię bardzo często zmieniać ćwiczenia.

10455043_433462673460341_8204813482547328617_n

8. Czy miałeś kiedykolwiek chwile zwątpienia i jak sobie z nimi radziłeś?
Tak, ludzką rzeczą jest wątpić, ale należy walczyć ze swoim strachem. Nic w tym życiu nie jest łatwe, lecz gdy ciężko na to zapracujesz, jest to warte wszystkiego.

9. Jak wygląda suplementacja kobiety przygotowującej się do wyjścia na scenę?
Stosuje suplementy przez cały rok. Wierzę, że suplementy są niezwykle ważne, gdyż nie jesteśmy w stanie dostarczyć tego wszystkiego z pożywienia.

10. Szybkie statystyki (Wiek, Wzrost, Waga)
25, 170 cm, 61kg

10256801_406213546185254_3599474067227520002_n

11. Masz jakiś wzór do naśladowania?
Tak, mam wiele kobiecych wzorów do naśladowania.

12. Miałabyś jakieś wskazówki dla kobiet, które dopiero zaczynają swoją przygodę z fitness? Co byś im doradziła?
Bądź szczery ze sobą, będziesz mieć wielu doradców, którzy mają swoją opinię na temat tego jak powinieneś trenować oraz osiągać swoje cele, lecz Ty najlepiej znasz swoje ciało.

13. Masz jakiegoś trenera, który Ci pomaga, czy jesteś „samoukiem”?
Mój chłopak jest personalnym trenerem i dodatkowo dla lepszej motywacji mam trenera przez cały rok.

10403365_455241367949138_2965029299283791522_n

14. Poza fitness masz jakieś inne zainteresowania?
Lubię podróżować i jeść. Chciałabym móc połączyć te pasje.

15. Gdy zaczynałaś ćwiczyć to miałaś obawy, że będziesz wyglądać jak facet?
Ha, nawet nie wiesz jak wiele komentarzy usłyszałam na ten temat, lecz jestem bardzo pewna siebia. Wiem, że jestem w swojej najlepszej formie i jestem zadowolona z tego do czego doszłam. Nie zadowolisz wszystkich na świecie.

Poniżej wywiad po angielsku (pisownia oryginalna).

1. How your journey with fitness started? What driven you into it?

I have always been an athlete, but my better half encouraged me to compete in my first bikini competition in 2012, after my first show I was hooked.

2. What motivates you to train hard and diet?

I like to always be working towards something, whether its a photo shoot or competition. It helps me stay motivated and is a constant reminder that this is my job,

3. Do you use cheat meals? If yes, then what kind?

Yes, when I’m not on prep I’ll have 2-3 cheats a week. I think its all about balance and if you restrict yourself too much, food becomes the enemy. Honestly, I never stick to one cheat, i’m such a foodie so its all across the board.

4. 3 best exercises in your opinion.

deadlifts, Arnold press, and squats

5. Do you prefer cardio or HIIT? What kind of cardio or HIIT you like?

I do enjoy both, i love doing most HIIT because i love to sweat and i feel that i get more out of it.

6. Do you have a favorite quote or motivational sentence that helps you?

Fear i snot real, its a product of our imagination-Will Smith

7. What kind of training system you use? Split, full body workout, or maybe a different one?

I don’t have a set system, I like to change up my workouts constantly

8. Have you ever doubt in yourself and how you overcame it?

Yes, i think its human nature to have doubt, but you have to look within and get over your fears. Nothing in this life is easy, but if you work hard for it, its so worth it.

9. Could you tell us something about woman supplementation during your season?

I take supplements year round. I believe supplements are extremely important because there is no way to get all the things just from the food we eat.

10. Quick stats (age, height, weight)

25, 5’7, 135

11. Do you have a role model (maybe a type of posture you aiming at?)

Yes, i would say i look up to many female athletes.

12. Do you have any advices for women starting their fitness journey?

Be true to yourself, there are so many people out their that have their opinions on ways to reach your goals and compete, but you know your body better than anyone,

13. Do you have a personal trainer or maybe you do it all by yourself?

My boyfriend is a personal trainer, i also use a trainer throughout the year for extra motivation.

14. Do you have hobbies beside fitness?

I love to travel and eat. i wish that i could be a traveling foodie.

15. Weren’t you afraid you will look like man because of lifting? Many women avoid it because of that thought.

Ha, you don’t know how many comments i get about that, but i’m extremely confident in myself. I know that i’m in the best shape of my life and i’m content with the place I’m in. You can’t please everyone in this world.

Thank you,

Hope Beel

Komentarze