Top 5 pokarmów, które podkręcą Twoje zdrowie

Kolejne tłumaczenie artykułu Marca Fitta. Tym razem o pięciu zdrowych pokarmach, które każdy powinien mieć w swojej diecie. Już niedługo powinniśmy ruszyć z działem kulinarnym, gdzie znajdziecie „kilka” naprawdę fajnych przepisów.

Ludzie bardzo często podejmują swoją fitnessową podróż bez pełnego uwzględnienia diety, choć to właśnie dieta jest najważniejszą jej częścią.

Twoja dieta przyczynia się, bądź stoi na drodze do Twoich wyników. Ludzie bardzo często stają się sfrustrowani z powodu braku postępu i porzucają sen o ciele marzeń. Rzadko kiedy biorą pod uwagę co wkładają do ust (pamiętasz powiedzenie – „ABS robi się w kuchni”?). Pomimo, że dietetyczne potrzeby różnią się w zależności od osoby, istnieją jednak pewne reguły, które każdy może zastosować dla zmaksymalizowania swoich osiągnięć. W tym artykule omówimy 5 pokarmów, które powinny znaleźć się w Twojej diecie – nie tylko by pomóc osiągnąć wymarzoną sylwetkę, lecz także dla poprawy zdrowia.

1. Borówki. Te malutkie owoce są super-pokarmem posiadającym wiele korzyści. Zawierają niezwykle wysoki poziom antyoksydantów, pomagają zmniejszyć tłuszcz umiejscowiony w okolicach brzucha, obniżają poziom trójglicerydów i cholesterolu. Poprawiają funkcjonowanie pamięci oraz zmniejszają ryzyko zachorowania na niektóre rodzaje raka.

Blueberries

2. Awokado. Prawdopodobnie jedno z najlepszych źródeł zdrowych tłuszczy (jedno i wielonienasyconych), także znane jako super-pokarm. Posiadają także rozpuszczalny i nierozpuszczalny błonnik, pomagają w obniżaniu poziomu cholesterolu, obniżają ryzyko chorób oczu oraz są niebywale smaczne!

3. Brokuły. Dodanie tego warzywa do diety może pomóc zwalczyć chorobę wrzodową, a nawet nowotwory. Jest także źródłem wapna i potasu.

4. Czosnek. To świetne źródło antyoksydantów może pomóc zapobiegać i leczyć objawy przeziębienia. Czosnek może również obniżyć zapasy tłuszczu, znany jest także ze zbawiennego wpływu na układ krążenia.

5. Woda. Źródło wszelkiego życia na naszej planecie – oczywiście, że jest dobra dla Ciebie! Wielu ludzi nie pije wystarczającej ilości wody, a jest ona bardzo ważna. Picie wody hamuje apetyt, pomagając w walce z nadwagą, wspomaga także budowę mięśni. Utrzymywanie odpowiedniego nawodnienia sprawi, że będziesz mógł ćwiczyć ciężej i przez dłuższy czas, więc pij!

Te pięć elementów żywieniowych powinno być bardzo istotnym elementem diety, jeśli chcesz zachować zdrowie i wyglądać przy tym dużo lepiej.

Kontakt do Marca.

http://www.marcfitt.com

http://www.facebook.com/marc.fitt

https://twitter.com/#!/Marc_Fitt

http://instagram.com/marc_fitt/

http://www.youtube.com/user/fitnesspageforall?feature=mhee

Komentarze